Kembali lagi 1435 H

Salam kembali.
Dunia FB yang kian rancak di dunia maya memungkinkan blog semakin kehilangan peminatnya. Saya terpanggil untuk terus menulis di medium blog ini. Sekadar untuk belajar mengasah bakat penulisan yang semakin menumpul. Jika dibandingkan dari awal pembabitan saya dalam dunia blog pada tahun 2007,ia tidaklah semeriah 6 tahun yang lalu.
Biarlah coretan biasa ini akan terus mewarnai dunia maya ini. Semoga saya dan sesiapa yang membaca nukilan ini akan dapat manfaat. Mohon maaf, andai penulisan ini tersasar dan tidak punyai arah. Niat saya hanyalah untuk memastikan sedikit bakat yang ada ini tidak tumpul.
Tambahan pula, terlalu banyak perkara yang boleh di kongsikan atas apa yang berlaku dalam dunia kita pada hari ini. Bumi terus berputar pada orbitnya, manusia semuanya tetap setia menjalankan tanggungjawab yang telah sedia terpikul di pundak masing-masing. Saya percaya, semua akan terus memotivasikan diri bagi menghadapi segala cabaran dan ujian serta permasalahan yang di hadapi sehari-harian. Doa saya agar kita tetap tabah dan setia malah sentiasa memanjatkan doa dan harapan kepada Allah supaya terus positif memandang erti kehidupan ini.
Selamat menempuh hari jumaat yang barakah.

Tinggalkan Jawapan

