Coretan April 2010

Di doakan kesejahteraan buat teman-teman yang pernah bermuamalah (berurusan) dengan saya.
Semoga kehidupan yang kita jalani ini akan memberikan seribu motivasi, sejuta pengharapan agar perjuangan di dunia ini harus di harungi dengan jayanya.
Usahlah mudah cepat putus asa. Di sebalik kepekatan malam, akan hadir juga sinar suria yang menghiasi kehidupan ini.
Salam perjuangan.

One thought on “Coretan April 2010

  1. Salam..

    Maaf, saya tak tahu saudara komen dekat artikel yang mana. Blogspot memang bermasalah bila kita moderate komen.

    Saya tak tahu TB atau Penarik Beca atau kawan2 dia yang lain ialah upahan UMNO. Saya tak berani tuduh. Tapi bagi saya, mereka ialah golongan yang tak lalu tarbiyah dari bawah dan tak faham apa itu PAS yg sebenar. Mereka nampak PAs sbg parti politik secara mutlak dan hanya fikir nak menang saja.

    Datuk Husam Musa pernah nasihatkan saya semasa kami jumpa di Bangi 3 tahun dulu. Lebih kurang maksud dia: Jangan asyik fikir nak menang sebab menang itu tak datang dengan cepat. Terlalu harap untuk menang akan menyebabkan kita cepat kecewa dan putus asa bila kita kalah.

    Terima kasih kunjungi blog.

Tinggalkan Jawapan

