Sekadar Coretan biasa

Terima kasih buat rakan pembaca yang sudi menjengah blog ‘usang’ saya walaupun sudah lama tidak dikemaskini. Hajat di hati ,blog ini mahu di kemaskini setiap hari. Banyak kisah yang boleh dikongsi namun, amat menyedihkan, kelemahan pengurusan masa saya dalam melakukan sesuatu perkara membuatkan blog ini seperti kekeringan idea

Maaf, coretan ini adalah titipan biasa, mungkin ia adalah sembang biasa. Terima kasih atas kesudian untuk terus membaca.

Walau apa pun, kita sentisa mendoakan kesejahteraan hidup masing-masing. Tambahan pula, dengan kos sara hidup yang semakin meningkat, secara tidak langsung mengundang tekanan dalam hidup.

Marilah bersama, kita berlapang dada, berdoa memohon keberkatan hidup di samping meningkatkan amalan seharian supaya kita dapat mersai ketenangan dalam menghadapi kehidupan seharian. Jangan di lupa juga ilmu mengurus kewangan, kerana tanpa ilmu kita sentiasa melaksanakan perbuatan bodoh lagi sia-sia.

Maka, sempena kedatangan Ramadhan yang akan tiba 2 minggu lagi, bersamalah kita membanyakan amalan. Saya tidak terlepas mengamit kerinduan pada Ramadhan.  Ramadhan jualah, yang mengimbau kenangan saya berdoa, bermunajat agar di permudahkan urusan perkahwinan pada 3 tahun yang lalu.

Marilah kita bedoa agar Ramdhan kali ini kita dapat bertemu dengannya. Ameen

2 thoughts on “Sekadar Coretan biasa

  1. salam.

    sekadar menjenguk blog kwn,

    brasa gatal tangan nk tinggalkn msj.

    Ok,hgga brtemu lg.InsyaAllah.

    kalau free,mr ke blog kwn yg tak seberapa tu

    tak ramai..

  2. salam ramadhan buat Ridwanto dan isteri..x lupa utk si comel Alya…akakpun dah lama tak menulis..entahlah terlalu bizi ke apa tp yg pasti mmg blog akakpun dah usang n bersawang dah………..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s