Di R&R pun berlaku kemalangan

Bayangkan ketika anda meletakkan kenderaan anda di tempat letak kenderaan yang terdapat di R&R namun tiba-tiba kereta anda dirempuh oleh kereta lain. Apa yang anda rasa? Takut bukan?

Inilah yang berlaku pada 26 Mei 2008, bertempat di R&R Dengkil, saya terkejut melihat keadaan kereta Proton yang dirempuh kereta Honda. Biarlah gambar-gambar ini menjelaskan segalanya. Khabarnya si pemandu kereta Honda ini tertekan minyak kerana mengantuk. Tindakannya tepat kerana berhenti sebentar di R7R untuk menghilangkan rasa mengantuk yang menyelubungi diri namun belum sempat berhenti di R&R, kereta beliau sempat menyondol sebuah kereta lain.

Nasib baik tiada jiwa yang terkorban. Alhamdulillah.

3 thoughts on “Di R&R pun berlaku kemalangan

  1. Aku pon masu tu kat susur keluar highway yong peng ader sebijik bus terbakar…
    aku sempat amek gambar… giler r kebakaran bus… takut aku nak naek bus..

  2. Salam ridwanto. Lama tak ziarah blog enta. Sihat ke? Alhamdulillah enta dah selamat. Ana doakan mg perkahwinan enta kekal hingga ke syurga ditemani zuriat yang solehah. Bila nak datang Sarawak? Kalau ada kesempatan boleh datang rumah ana.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s