ULANG TAHUN PERTAMA

dsc08178.jpg

Betul ke Wan nak kahwin ni? Tiba-tiba mak saya bertanya di suatu petang tahun 2006. Jauh saya memikirkan, adakah benar tindakan yang akan saya lakukan. Berkahwin ketika masih lagi menuntut di universiti. terus terang saya katakan, fikiran saya berkecamuk. Sedangkan hajat di hati ingin benar untuk berumah tangga.

Gila ke? Begiitulah yang dapat saya rasakan, betapa tindakan yang saya lakukan akan mendatangkan pelbagai persoalan yang tidak kunjung padam.

Alhamdulillah, itu cerita setahun yang lalu. Kini, tahun 2007 sudah hampir melabuhkan tirainya. Saat teman lain baru sahaja melangsungkan @ akan mendirikan bahtera bahagia, saya dan isteri sudah mempunyai seorang cahaya mata. Tinggal beberapa hari lagi, usia pernikahan saya akan genap setahun.Bahkan,anggota keluarga kami sudah bertambah seorang.

Segala-galanya sedang berjalan kini. Mudah-mudahan keluarga kami akan diberkati Allah.

5 thoughts on “ULANG TAHUN PERTAMA

  1. Assalamualaikum wbt..

    mgkin blh brkongsi sedikit berkenaan pglmn berkahwin semasa belajar & tggjwb seorg suami pd ketika trsebut…
    syukran

Tinggalkan Jawapan

