Hari Isnin

Kem Kepimpinan Kolej Tuanku Canselor,UTM

   Secebis kenangan yang sentiasa menjadi ingatan saya sebagai seorang mahasiswa UTM adalah keterlibatan saya bersama rakan-rakan dalam dunia kepimpinan. Pertama kali saya menjejakkan  kaki ke menara gading ini,membuatkan atma saya berkobar-kobar untuk membentuk diri menerusi dunia kepimpinan. Walaupun kalau hendak diukur kejayaan yang saya kecapi kini belum lagi berhasil namun saya tidak boleh menafikan bahawa keadaan diri saya kini adalah bertitik tolak daripada penglibatan aktif saya dalam bidang kepimpinan.Bukan sedikit suara yang mencemuh betapa penglibatan seseorang individu itu dalam aktiviti masyarakat tidak mendatangkan manfaat  tetapi saya tetap berazam untuk terus  memberikan khidmat bakti kepada masyarakat.

One thought on “Hari Isnin

Tinggalkan Jawapan

