Usrah bersama MUAfaKAt

Dr Sidek BabaDr Sidek BabaSelasa yang lalu (3-07-07) saya dan isteri menziarahi Dr Sidek Baba, kebetulan kunjungan kami di Teratak beliau di Padang Balang adalah satu kenangan yang tidak dapat saya lupakan. Rupa-rupanya di rumah beliau ada usrah atau pun pertemuan ilmiah yang amat menyenangkan hati saya. Ramai tokoh yang menjadi pujaan saya terlibat sama dalam perbincangan itu. Antaranya, Dr Nurmanuty, sdr. Mustafa Kamil Ayub dan teman- teman Dr. Sidek atau pun beliau lebih selesa dipanggil CIKGU. Selama 2 hari saya balik ke rumah bonda tercinta kerana saya dan isteri pergi ke Putra Jaya untuk menguruskan hal berkenaan penempatan isteri mengajar. Setibanya saya dan isteri di Putra Jaya, teman saya, Azhan dan Tengku Badrul Nizam menunggu. Namun, hanya Azhan yang menemani saya ke KPM sehinggalah selesai urusan isteri saya.

Tinggalkan Jawapan

